søndag 11. juli 2010

Debut - sommerfugler i magen

Jeg gleder meg over gode ord om det jeg syr og lager både i virkeligheten og på bloggen min hvitlykke. Det er kjempespennende og litt skummelt å skulle sende av gårde kjolene. Jeg håper de faller i smak hos jentene og at de kan få bli med på lek og sommerkos :)

Jeg håper også at de som kjøper kjoler av meg vil gi meg tilbakemeldinger om det er noe som ikke faller i smak og som kunne vært gjort annerledes?!




Jeg har vært så heldig å få solgt noen kjoler allerede og har hittil nok bestillinger inne til at jeg har nok å gjøre denne uka :) Men send gjerne mail om det skulle være slik at dere ønsker kjoler i andre str så skal jeg se hva jeg kan gjøre :)

Den lilla med prikker og hvit blonde har jeg 2 kjoler i str 2 år og en kjole i str 3 år.





Stripet kjole i blått og hvitt. En kjole i str 3 år og en i str 1 år.

Kjolene koster 300 kr og jeg står for portoen :)

1 kommentarer:

Anonym sa...

Så vakre kjoler! Den som var liten igjen, med velfylt lommebok, og frihet til å velge kjole selv! Er veldig fristet til å kjøpe en her og nå til min propell som er 2 i desember. Allerede 90 cm lang, passer det fint da med 2 år? Hun er veldig opptatt av striper for tiden, og har dessuten rødt hår som kanskje (men bare kanskje) blir litt krasj med lilla. Lurer derfor på om du har noe stripete i passende størrelse?

Lykke til videre, du er virkelig flink!
Blir spennende!

Legg inn en kommentar